Possibly the most important piece of equipment come race day is your swim goggles. A piece of equipment so many of us take for granted, yet without them, all of our preparation and training is wasted. It's time to take your goggles seriously, and really understand what is needed on race day.
Polarized
- Cuts through water reflected light, increasing visibility and sighting in open water.
- Reduces glare, especially on early morning swim starts and low sun swims.
Designed to fit the face perfectly with a density of silicon and TPR matched to create a perfect fit and a feather like feel even on the most interesting of facial profiles.
For a great swim you need a comfortable fit and the ability to see as much as possible while having as much light as possible blocked out when the sun is high or water reflection is optimal.
Talvez o equipamento mais importante no dia da prova sejam os teus óculos de natação. Um equipamento que muitos de nós subestimamos, mas sem o qual toda a nossa preparação e treino são em vão. Está na hora de levares os teus óculos a sério e de compreenderes realmente o que é necessário no dia da prova.
Polarizados
- Eliminam a luz refletida pela água, aumentando a visibilidade e a orientação em águas abertas.
- Reduz o brilho, especialmente nas partidas matinais e em nadas com o sol baixo.
Concebidos para se adaptarem perfeitamente ao rosto, com uma combinação de silicone e TPR que garante um ajuste perfeito e uma sensação leve como uma pena, mesmo nos perfis faciais mais invulgares.
Para uma excelente natação, é necessário um ajuste confortável e a capacidade de ver o máximo possível, ao mesmo tempo que se bloqueia o máximo de luz possível quando o sol está alto ou o reflexo da água é intenso.
Model: A2-AGOCor: Orange